S.E.O.

По скалистия път на завладяването на мрежата, надделява закона на джунглата, а именно най-силният и най-умният оцелява и грешките не се прощават.

С темповете, с които се развива уеб дизайна и електронните магазини, този, който се откроява от конкуренцията, управлява уебсайта или електронния си магазин така че той да има повече посещаемост, популяризира се, промотира продуктите си из мрежата ще води класациите. Това е много трудна задача, която очевидно изисква гъвкавост, непосредственост и физическо ноу-хау.

Следователно, оптимизирането на уеб страници или електронния магазин според това, което всеки има, е необходимо, за да се подчертае практическият свят на твърдата, често асиметрична, глобална конкуренция.

Услуги

Доверете се на пионерите по въпросите със SEO

В EnerData основният стълб на ефективна и в крайна сметка печеливша уеб промоционална кампания (SEO) е подробения и методичен анализ и оценка на конкуренцията.

Познавайки продукта/услугата, който искате да популяризирате, изберете подходяща кампания за промотиране на сайта (SEO).

Откриването на най-подходящите ключови думи (и ключови фрази) е много важна стратегия, но не е единствения компонент за гарантиран успех. Детайлите по темата са това, което прави разликата и е предпоставка за всички висококачествени услуги!

SEO на сайта

Оптимизирайте страниците на сайта си , това ще повлияе на класификацията.

Това включва:

  • Мета заглавие
  • Мета описание
  • Подходящи/мета ключовите думи
  • Meta Keywords
  • Тагове
  • URL адреси

SEO извън сайта

Оптимизацията извън сайта е непрекъснат процес,

в който вашият сайт е оценяван спрямо останалите в търсачката и има възможност да се показва високо в естествените резултати.

В DigitalUp прилагаме техниката на Link Building, за да ви насочим към други подходящи и популярни уебсайтове, като по този начин получавате вътрешни връзки, които са важни за класификацията на вашия уебсайт. Колкото по-добър е рангът на страницата с входящи обратни връзки, толкова повече хора ще видят рекламите ви.

Най-важното за Google-2014 е качеството, а не количеството на обратните връзки.

Оптимизация за търсачки

Проучете конкурентите си, намерете ключови думи, стимулиращи трафика, изградете качествени обратни връзки и др. Анализ на конкуренти, проучване на ключови думи, изграждане на връзки, проследяване на ранг, на страницата и технологично SEO.

bg_BGБългарски